La reflexió interlingüística a l’educació infantil, una eina per a l’aproximació a la llengua escrita

Main Article Content

Anna Marzà
Isabel Ríos

En aquesta contribució mostrem part d'una recerca en un aula multilingüe d'educació infantil on l'acostament a les llengües familiars no presents en el currículum es fa de forma progressiva a través de la presència de l'anglès, cada vegada més oberta i més relacionada amb les llengües del repertori del grup.

Les percepcions i manifestacions de l'alumnat i de la mestra evidencien els canvis en la perspectiva i la presa de consciència de les possibilitats plurilingües de cada persona, i mostren les potencialitats d'una didàctica que s'acosta al plurilingüisme de forma natural, més enllà de la incorporació de l'anglès com a llengua estrangera.

Paraules clau
alfabetització inicial, reflexió interlingüística, aules multilingües

Article Details

Com citar
Marzà, Anna; and Ríos, Isabel. “La reflexió interlingüística a l’educació infantil, una eina per a l’aproximació a la llengua escrita”. LSC– Llengua, societat i comunicació, no. 14, pp. 38-46, https://raco.cat/index.php/LSC/article/view/313455.