Interpretar i millorar les escriptures infantils: dificultats i reptes

Main Article Content

Maria Rosa Gil Juan

L’activitat en una aula i el contrast entre quatre textos de segon de primària serveixen de pretext a l’autora per caracteritzar investigació i tradició en relació amb l’aprenentatge inicial de l’escriptura i per exposar algunes de les característiques de les produccions textuals d’infants de cicle inicial (6-7 anys).

En l’article també es reflexiona sobre què hauria de significar motivar l’escriptura a l’escola i acompanyar els infants a revisar i a millorar els seus escrits durant els primers cursos de l’escolarització obligatòria.

Paraules clau
activitats d’aula, aprenentatge inicial de l’escriptura, producció interpretació i revisió de textos infantils

Article Details

Com citar
Gil Juan, Maria Rosa. “Interpretar i millorar les escriptures infantils: dificultats i reptes”. LSC– Llengua, societat i comunicació, no. 14, pp. 30-37, https://raco.cat/index.php/LSC/article/view/313389.