Interpretar i millorar les escriptures infantils: dificultats i reptes
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Maria Rosa Gil Juan
L’activitat en una aula i el contrast entre quatre textos de segon de primària serveixen de pretext a l’autora per caracteritzar investigació i tradició en relació amb l’aprenentatge inicial de l’escriptura i per exposar algunes de les característiques de les produccions textuals d’infants de cicle inicial (6-7 anys).
En l’article també es reflexiona sobre què hauria de significar motivar l’escriptura a l’escola i acompanyar els infants a revisar i a millorar els seus escrits durant els primers cursos de l’escolarització obligatòria.
Paraules clau
activitats d’aula, aprenentatge inicial de l’escriptura, producció interpretació i revisió de textos infantils
Article Details
Com citar
Gil Juan, Maria Rosa. “Interpretar i millorar les escriptures infantils: dificultats i reptes”. LSC– Llengua, societat i comunicació, no. 14, pp. 30-37, https://raco.cat/index.php/LSC/article/view/313389.
Drets
Drets d'autor
L'autor conserva els drets d'autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l'obra.
Els articles seran publicats sota una llicència de Creative Commons