Observar un canvi químic
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Roser Ylla i Boré
Teresa Calveras i Barniol
Volem descriure i analitzar la realització d'una activitat didàctica en la qual hi ha un canvi
químic. L'activitat que es descriu s'adreça als alumnes de l'últim curs de primària (11-12
anys).
La paraula partícula en aquest article s'utilitza per representar la unitat bàsica que forma
una substància. Per això, quan es parla de canvi químic, es diu que les partícules canvien. El
model de matèria al qual ens referim a aquest article no identifica la paraula partícula
amb els àtoms. A secundària, quan es parla d'estructura de la matèria i de canvi químic, la
relació entre el canvi químic i els àtoms ja es farà més explícita i podem dir que en un canvi
químic els àtoms no canvien, sinó que es recombinen o es reagrupen d'una manera diferent.
químic. L'activitat que es descriu s'adreça als alumnes de l'últim curs de primària (11-12
anys).
La paraula partícula en aquest article s'utilitza per representar la unitat bàsica que forma
una substància. Per això, quan es parla de canvi químic, es diu que les partícules canvien. El
model de matèria al qual ens referim a aquest article no identifica la paraula partícula
amb els àtoms. A secundària, quan es parla d'estructura de la matèria i de canvi químic, la
relació entre el canvi químic i els àtoms ja es farà més explícita i podem dir que en un canvi
químic els àtoms no canvien, sinó que es recombinen o es reagrupen d'una manera diferent.
Article Details
Com citar
Ylla i Boré, Roser; and Calveras i Barniol, Teresa. “Observar un canvi químic”. Educació química, no. 2, pp. 36-41, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/199217.