Innovació docent tornant a l'inici: diferència sexual, gènere i cossos dins l'aula universitària.

Main Article Content

Patrícia-Victòria Martínez i Àlvarez
Aquest text va néixer dins una aula, a la universitat. Al llarg de les diferents classes de l’assignatura “Gènere i història”, a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, tots els dijous i tots els divendres de tardori d’hivern, a les vuit de la nit i fins a dos quarts de deu, vam treballar la història de manera que ens va tocar el cos. Ho vaig anar veient a les cares de les i els alumnes, al moviment que feien sessió a sessió els continguts històrics i conceptuals que treballàvem i a dins meu. Aquest és un resum d’experiències, de recreació de conceptes i de com vam tornar a pensar molta història entre les i els estudiants i jo.
Paraules clau
Història sexuada, Innovació docent, Universitat feminista, Història dels cossos, Feminismes a la universitat

Article Details

Com citar
Martínez i Àlvarez, Patrícia-Victòria. “Innovació docent tornant a l’inici: diferència sexual, gènere i cossos dins l’aula universitària”. DUODA: estudis de la diferència sexual, no. 51, pp. 192-04, https://raco.cat/index.php/DUODA/article/view/314800.