El màrqueting social al servei de la gestió de la qualitat. El cas dels Serveis Públics Nàutics de la Generalitat Valenciana
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
José Javier Mundina Gómez
Ferran Calabuig Moreno
En el present treball, tractem d'abordar la gestió dels serveis públics esportius (nàutics) des de la perspectiva del màrqueting, i més concretament el màrqueting social aplicat a l'esport. Realitzem una breu anàlisi del servei públic esportiu aportant algunes estratègies per millorar-lo. Entenem que la gestió als serveis públics d'esport s'ha de basar en la qualitat del servei i per a això presentem, després d'abordar la nostra concepció de la qualitat, les dimensions que l'usuari de les Escoles del Mar de la Generalitat Valenciana ha entès que defineixen la qualitat del servei d'aquestes escoles. Finalment aportem unes variables que creiem poden millorar la gestió dels serveis de les institucions públiques.
Paraules clau
esport, màrqueting, servei, qualitat, servidor públic
Article Details
Com citar
Mundina Gómez, José Javier; and Calabuig Moreno, Ferran. “El màrqueting social al servei de la gestió de la qualitat. El cas dels Serveis Públics Nàutics de la Generalitat Valenciana”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 3, no. 57, pp. 77-83, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/302563.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Vicent Añó Sanz, Ferran Calabuig Moreno, Daniel Ayora Pérez, David Parra Camacho, Daniel Duclos Bastías, Anàlisi sobre el grau de coneixement pels tarragonins de la candidatura als Jocs Mediterranis de Tarragona el 2017 i sobre el grau d’identificació amb aquella , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 111 (2013)