Les actituds del professorat d’educació física cap a la inclusió educativa: revisió
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Francisco Javier Hernández Vázquez
Jaume Casamort Ayats
Ana Bofill Ródenas
Jannick Niort
Domingo Blázquez Sánchez
Aquest article és una revisió bibliogràfica sobre l’alumnat amb necessitats educatives especials amb relació a les actituds del professorat d’educació física. Els estudis que es descriuen són variables que es relacionen amb l’alumnat i les seves necessitats educatives especials, quant a grau, tipus i competència de l’alumnat. I, d’altra banda, els estudis revisats estudien el professor d’educació física (edat, gènere, experiència, preparació acadèmica i percepció de competència). L’article finalitza amb una anàlisi crítica i possibles línies d’investigació.
Paraules clau
educació física adaptada, necessitats educatives especials, actituds, discapacitat, formació acadèmica i professorat
Article Details
Com citar
Hernández Vázquez, Francisco Javier et al. “Les actituds del professorat d’educació física cap a la inclusió educativa: revisió”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 1, no. 103, pp. 24-30, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/247964.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Sara Figueras Comas, Marta Capllonch Bujosa, Domingo Blázquez Sánchez, Núria MonzonÍs Martínez, Competències bàsiques i educació física: estudis i investigacions , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 123 (2016)