El compromís amb la renovació pedagògica

Main Article Content

M. del Mar Esteve

L’article planteja una reflexió crítica sobre el concepte i la pràctica de la innovació educativa. En primerlloc, s’analitzen els termes innovació i renovació i s’intenta explicar què signifiquen per aprofundir en el sentit il’abast dels canvis en educació. En segon lloc, es proposen un conjunt d’actituds –a manera de marc– que haurien de ser presents en el discerniment entre la renovació i la innovació educativa. Per això, el text no entra en la qüestióde què cal transformar a l’escola i en l’educació i com cal fer-ho –tot i que aposta clarament per aquesta desitjadai necessària transformació–, sinó que aborda qüestions prèvies d’orientació i de finalitat del canvi.

Paraules clau: innovació; renovació; canvi; escola; finalitats de l’educació

Article Details

Com citar
Esteve, M. del Mar. “El compromís amb la renovació pedagògica”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 34, no. 1, pp. 15-21, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/308959.